FANDOM

Izet Fazlinović je izmišljeni lik iz bosanskohercergovačke serije Lud, zbunjen, normalan, koji tumači Mustafa Nadarević.

LičnostEdit

Izet na početku serije tvrdi da ima 66 godina, ali kasnije tijekom serije se ne može utvrditi točan broj godina. Sam Izet tvrdi da trenutno živi u cvijetu mladosti. On je stari komunista tvrdog kova, i kad god ima neki problem, obrati se slici Josipa Broza Tita. Ponekad organizira okupljanje ratnih drugova. Izet je također vrlo pohlepan i organizator raznih prijevara ne bi li zaradio novac. Veliki je ženskaroš i imao je puno ljubavnih afera. Često izgleda kao da ne mari za svoje najbliže i da je "srca kamenoga", ali se na kraju pokaže da to nije tako.

Izet je vozio folciku, ali ju je prodao kada je na lotu dobio Fiestu. Pije hercegovačku rakiju koju od milja zove maksuzija. Nju mu šalje njegov drug i suborac Ante. Kada mu ponestane maksuzije, ode u kafe bar San Remo gdje naručuje rakiju koju zove dalmatinka. Ima u svojoj sobi dvocjevku, kojom često opali u strop. Izet je u kući sakrio novac, koji zove crni fond i čuva ga za stare dane.

BiografijaEdit

Izet je još kao dijete doživio Drugi svjetski rat. Majka ga je ostavila kada je pobjegla s drugim muškarcem, ai otac Muharem ga je ubrzo napustio, te je Izet odrastao u domu za nezbrinutu djecu. Muharem Fazlinović je kasnije, u SAD, postao multimilijunaš, ali je umro prije nego što je stigao da sve svoje bogatstvo prepiše sinu.

Izet živi u Sarajevu, u ulici Zlatana Ivaniševića 10. Bio je oženjen Rankom, koja je umrla. Pokušavao je da stupi u kontakt s njom preko vračara koje dozivaju duhove, ne bi li saznao gdje je u kući sakrila novac. Izet je također bio u kratkom braku s kineskinjon Li Sen Qi, pošto je ona u brak unosila 5000 maraka, a i želio je da prkosi sinu koji se u to vrijeme također oženio.

Izetov sin je Faruk Fazlinović (Senad Bašić), vlasnik glazbene produkcije Akord, s kojim se uvijek svađa. Izet pokušava natjerati Faruka da se odseli, pošto je čitav život zaglavljen s njim u stanu. Izetov unuk Damir Fazlinović je doktor, a njegov praunuk je Džema Branko Fazlinović, skraćeno Džebra, (Izet mu je izabrao ime), kome je čitao Marksov Kapital i objašnjavo mu seksualne pojmove. Od bližih rođaka, Izet je još imao dva brata. Jedan od njih, njegov brat blizanac Ismet Fazlinović, se odselio u Švedsku kada su se posvađali. Drugi je umro, a bio je otac Izetovog amidžića Samira (Emir Hadžihafizbegović), koji je kriminalac prve klase i često uspijeva ga prevari, a zvao se Irmet Fazlinović.

Izetov najbolji prijatelj bio je dr Điđimilović (Vanja Drach), psihijatar, kome se obraćao, kako za zdravstvene, tako i za ostale probleme. Nakon smrti glumca, lik je povučen iz serije. Kasnije se Izet družio s Đurom Ubiparipom (Boro Stjepanović), ginekologom iz Beograda.

Izet je imao ljubavne afere s komšinicama Spomenkom (Milena Dravić) i Senkom (Seka Sablić), majkom Faruka djevojke, Anom (Halima Musić), Laurom (Svetlana Bojković), majkom Marije iz San Rema, Ružom (Ksenija Marinković), majkom Damirove žene Barbare i Milenom. Imao je pet kućnih pomoćnica: Šefiku, Rapku, Zumru, Sanelu i Šerifu.